PERUUTUSEHDOT JA VARAUKSEN PERUMINEN

Peruutusehdot

– Ajanvaraukset tulee tehdä joko internetin tai puhelimen kautta. Sähköposteilla tulleita peruutuksia ei käsitellä.

– Kun varaus on tallennettu, varaus on sitova.

– Kuluttaja on velvollinen ilmoittamaan oikeat ja ajan tasalla olevat yhteystietonsa varausta  tehdessään.

– Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.

– Palveluntarjoaja pidättää oikeudet muutoksiin, mutta informoi niiden sattuessa aina asiakasta.

– Asiakkaan tulee peruuttaa tai siirtää tekemänsä varaus viimeistään 24 tuntia ennen varattua ajankohtaa. Muissa tapauksissa palveluntarjoajalla on oikeus periä varatun palvelun hinta asiakkaalta. Tämä ehto koskee myös sairaustapauksia (ellei asiakas toimita lääkärintodistusta).

– Mikäli asiakas jättää saapumatta varaamalleen ajalle, laskutetaan häntä varatun ajan kokonaishinnalla.

– Mikäli asiakas ei maksa laskutettua palvelua, siirretään saatava perittäväksi.

– Mikäli asiakas saapuu myöhässä, tulee hänen maksaa koko varaamansa aika.

– Palveluntarjoajalla on oikeus lähettää asiakkaalle sähköpostitiedotteita, ellei asiakas tätä erikseen kiellä. Markkinointikiellon voi ilmoittaa osoitteeseen rela.hierojat@relagroup.fi.

– Vahvistus on lähetetty sähköpostiinne. Tarkistathan roskapostisi mikäli vahvistus ei näy Saapuneet-kansiossa.

 

Varauksen peruminen

Varaus on mahdollista perua kuluitta viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua. Peruminen tehdään varausvahvistuksessa olevalla varauskoodilla ajanvarausjärjestelmästä. Ajanvarausjärjestelmään pääset tästä. Varauskalenterin oikeasta yläkulmasta valitse ”Omat varaukset” ja syötä varauskoodi sille osoitettuun kenttään.

Voit perua ajan myös Rela-hierojien ajanvarauksen kautta: 0600-13811 (0,39€/min, arkisin klo 9-17). Huomioithan, että emme ota vastaan peruutuksia sähköpostitse, ääniviestillä tai tekstiviestillä.